Hvordan får jeg tid til også at Blogge? Kan det presses ind mellem vasketøj og bleskift? -Men hvad så med kaffen og hækleriet? Kan man Blogge med Baby på armen, og samtidig røre i gryden med kødsovs til storesøster?
Kan næsten ikke vente med at finde svarende til mine spørgsmål....

Velkommen til min Blog :-)

torsdag den 17. januar 2013

Hvor er opskriften?

Jeg er begyndt at strikke frihånd, og er kommet frem til at det er en god ide at skrive opskriften ned, for hvis nu at projektet lykkedes og bliver super lækkert og en veninde kommer forbi og spørger om jeg ikke lige har lyst til at strikke hende en hue som den røde jeg har strikket til mig selv....hmm jooev da, meeen jeg kan ikke helt huske hvad jeg gjorde....Note til Self, skriv nu ned...:)

Her er den, huen uden opskrift, inspireret fra Julestjerner, de to mormødre:

     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar