Hvordan får jeg tid til også at Blogge? Kan det presses ind mellem vasketøj og bleskift? -Men hvad så med kaffen og hækleriet? Kan man Blogge med Baby på armen, og samtidig røre i gryden med kødsovs til storesøster?
Kan næsten ikke vente med at finde svarende til mine spørgsmål....

Velkommen til min Blog :-)

torsdag den 17. januar 2013

ordenirodeskuffen.blogspot.com

Så er jeg igang, jubiiiii :) Fik da siden nogenlunde op at køre med nyt layout, osv.... Jeg skal nok lære det... Man kan hvad man vil....

Hænger lige, - (stolt som kun en mor kan være det) en tegning op herinde af mine dejlige unger, tegnet af den undertegnede Ronja:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar