Hænger lige, - (stolt som kun en mor kan være det) en tegning op herinde af mine dejlige unger, tegnet af den undertegnede Ronja:
Hvordan får jeg tid til også at Blogge? Kan det presses ind mellem vasketøj og bleskift? -Men hvad så med kaffen og hækleriet? Kan man Blogge med Baby på armen, og samtidig røre i gryden med kødsovs til storesøster?
Kan næsten ikke vente med at finde svarende til mine spørgsmål....
Velkommen til min Blog :-)
Kan næsten ikke vente med at finde svarende til mine spørgsmål....
Velkommen til min Blog :-)
torsdag den 17. januar 2013
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar