Hvordan får jeg tid til også at Blogge? Kan det presses ind mellem vasketøj og bleskift? -Men hvad så med kaffen og hækleriet? Kan man Blogge med Baby på armen, og samtidig røre i gryden med kødsovs til storesøster?
Kan næsten ikke vente med at finde svarende til mine spørgsmål....

Velkommen til min Blog :-)

torsdag den 17. januar 2013

Rævestreger af garn...

Her er jeg så igen.... Har slettet mine gamle få blogindlæg, da jeg er kommet frem til at min blog skal handle om det kreative i mit liv. Min første plan var at den skulle handle om hverdagen som mor osv. hvilket jo egentlig også handler om at være kreativ.....men jeg kom ligesom ikke rigtig igang. Igang er jeg, igang med alt det kreative jeg drømmer om at lave. Igang med at udleve drømmen om min egen Blog.
Jeg springer ud i det med strikketøj og godt humør, så here goes:

Min største prinsesse på 6 år, er blevet bidt af en gal ræv...så måtte da lige finde en ræv at strikke, til den den lille dame, som passer til hendes ny købte ræve-kjole. Opskriften fandt jeg på nettet hos en anden blogger Trine kok, hun har været så sød at oversætte opskriften fra finsk til dansk.

http://trinekok.blogspot.dk/2012/11/rvestreger-gratis-strikkeopskrift-med.html

                                                  
Her er min strikkede ræv, jeg brugte bomuldsgarn istedet for uld.         Min lille ræv blev SÅ glad:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar